0 ريال 0

عضویت در سایت

1_ چگونه عضو سایت شوم؟

برای عضویت در سایت، بخش «عضویت در سایت  » را از بخش «مدیریت حساب ها » انتخاب کرده و مراحل تصویری چگونگی عضویت را مشاهده کنید.

 

2_ مزایای عضویت در سایت چیست؟

با عضویت در سایت، اطلاعات کاربری شما ذخیره می‌شود و نیازی به ورود اطلاعات در هر خرید نیست.

 

فروش ویژه

 

1_قسمت فروش ویژه چه امتیازی نسبت به قسمت های دیگر دارد؟

چنانچه خریدار یکی از کتاب های قسمت فروش ویژه را به سبد خرید خود اضافه کند، فروشگاه اینرنتی رسا یک کتاب به عنوان هدیه همراه با سفارش برای خریدار ارسال میکند.

 

جستجو و خرید

1_چگونه یک کالا را در سایت جستجو کنم؟

برای جستجو، در هر صفحه ای که هستید از دو مسیر کتاب خود رو جستجو کنید

1: در سمت راست صفحه یک مستطیل وجود دارد که دارای علامت ذربین می باشد با باز کردن کادر مربوطه قسمتی از عنوان مربوطه خود را وارد کنید، و با کلیک بر روی ذربین کتاب خود را جستجو کنید

2:برای جستجو پیشرفته به کادر مربوط به جستجو پیشرفته در پایین صفحه مراجعه کنید.

 

 2_چگونه از سایت خرید کنم؟

برای آشنایی با نحوه‌ی خرید کالا، به بخش راهنمای فروشگاه  در صفحه‌ی اصلی مراجعه کرده و بخش راهنمای خرید  را مطالعه کنید.

 

3_ کتابی را برای خرید  در سایت جستجو میکنم اما پیدا نمیشود؟

در ابتدا مطمئن شوید که اطلاعات کتاب (نام، نویسنده، مترجم و...) را درست جستجو کرده‌اید. وارد کردن نام کتاب به طور کامل در قسمت جستجو الزامی نیست و می‌توانید قسمتی از آن را وارد کنید. هم‌چنین می‌توانید یکی از اطلاعات (نویسنده، مترجم و ...) را در قسمت جستجو پیشرفته وارد کرده و بر اساس آن جستجو را انجام دهید. چنان‌چه اطلاعات کتاب در سایت بوده، اما موجودی ندارد، در این حالت با شمارهای12-66907710 تماس حاصل فرماید و سفارش خو را به پرسنل فروشگاه دهید تا  زمانی‌که نشر رسا  کتاب را مجددا چاپ کرد، به شما اطلاع داده شود تا نسبت به خرید کتاب مورد نظر اقدام کنید.

 

4_ آیا خرید از فروشگاه اینترنتی رسا ، خارج از ایران امکان‌پذیر است؟

در حال حاضر خرید از فروشگاه اینترنتی رسا فقط با کارت‌ اعتباری بانک‌های ایرانی ممکن است. ضمن این‌که پست کالا نیز فقط به داخل ایران امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری بانک‌‌های ایرانی و درج آدرس یکی از آشنایان در داخل ایران خرید خود را انجام دهید.

 

  5 _ آیا امکان رزرو کالا در فروشگاه اینترنتی رسا  وجود دارد؟

در حال حاضر، امکان رزرو کالا وجود ندارد. بلافاصله پس از خرید، کالا تهیه و برای شما ارسال می‌شود. البته مشتری می‌تواند بعد از خرید، تاریخ ارسال آن را در قسمت توضیحات فاکتور مشخص کند.

 

 6_ آیا در فروشگاه اینترنتی رسا ، امکان ارسال کتاب برای شخص دیگری به عنوان هدیه وجود دارد؟

شما می‌توانید علاوه بر آدرس خود، چند آدرس در توضیحات وارد کنید و بنا به درخواست در هر خرید، آدرس و نام دریافت‌کننده را تعیین کنید.  

هم‌چنین در صورت تمایل می‌توانید نسبت به اضافه کردن یک جمله تبریک در ابتدای کتاب خریداری‌شده اقدام کنید. برای این کار کافی‌ست پس از خرید، عبارت مورد نظر خود را در قسمت توضیحات فاکتور نوشته و ذکر کنید که «این عبارت در ابتدای کتاب درج شود».

 

7_ چرا سفارشم ثبت نشده اما پول از حسابم کسر شده است؟

نحوه کار سایت به این‌صورت است که چنانچه خرید شما موفق باشد در  فاکتور شما تاییدیه " پرداخت آنلاین به درستی انجام شد"  ثبت می شود. چنانچه در پروسه خرید اشکالی پیش بیاید و خرید به صورت کامل انجام نشود، حتی اگر پول از حساب شما کسر شود و خرید موفقیت‌آمیز نباشد، تاییدیه پرداخت آنلاین ثبت نمی شود  و مبلغ مورد نظر پس از چند ساعت تا حداکثر 5 روز کاری به حساب شما برگشت داده می‌شود. چنانچه بعد از 5 روز کاری پول به حساب شما برگشت داده نشد می‌توانید با مراجعه به قسمت << تماس با ما >>  با دفتر فروشگاه تماس حاصل فرمایید تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

 

 8_ هنگامی‌که در حین خرید مبلغ فاکتور دوبار از حسابم کم شد چه کاری انجام دهم؟

مبلغ مورد نظر طی مدت چند ساعت تا حداکثر 5 روز کاری به حساب شما برگشت داده خواهد شد. چنان‌چه بعد از این مدت پول به حساب شما برگشت داده نشد می‌توانید با مراجعه به قسمت «تماس با ما»، با دفتر فروشگاه تماس حاصل فرمایید تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

 

 9_ کد رهگیری چیست و چه کاربردی دارد؟

کد رهگیری وضعیت مرسوله‌های پستی را به شما نشان می‌دهد، پس از ارسال خرید، این کد در سوابق خریدتان ثبت می‌شود، شما برای مشاهده کد رهگیری در سایت می‌توانید از بخش حساب من، به سوابق خرید مراجعه کنید. با ثبت کد رهگیری در سایت پست می‌توانید در جریان مراحل ارسال کالا قرار می‌گیرید.

 

  10 _ سریع‌ترین روش دریافت کالا پس از خرید از فروشگاه اینترنتی چیست؟

·        پیک موتوری (مختص به مشتریان تهران)

·        پست پیشتاز

·        پست سفارشی

 

 11_ چگونه می‌توان با اطمینان از یک فروشگاه اینترنتی خرید با سقف نامحدود انجام داد؟

استانداردهایی در فروشگاه اینترنتی رسا رعایت شده‌است تا میزان اطمینان مشتریان از وجوه پرداختی افزایش یابد و کاربران بتوانند بدون در نظر گرفتن سقف خرید و به صورت نامحدود اقلام مورد نیاز خود را تامین کنند.

 

12_ نماد اعتماد الکترونیکی

منظور از «نماد اعتماد الکترونیکی» گواهی صادر شده توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد که به فروشگاه‌های مجازی پس از رعایت مفاد آن و دریافت مدارک مربوطه، اعطا می‌شود. در قیاس می‌توان این نماد را معادل با جواز کسب در فروشگاه‌‌های غیر مجازی به‌شمار آورد. لذا «نماد اعتماد الکترونیک» تضمینی برای حصول اطمینان کاربران از میزان سقف خرید و صحت انجام تراکنش‌های مالی در فروشگاه‌های مجازی است.

 

13_تضمین پرداخت از طریق درگاه‌های بانکی

یک فروشگاه مجازی برای اخذ درگاه‌ پرداخت اینترنتی (Gateway) از بانک‌های عضو شبکه‌ی شتاب موظف است مدارک معتبری، از جمله آگهی تاسیس مندرج در روزنامه رسمی، فرم قرارداد به صورت ممهور و... را به بانک ارائه دهد. هم‌چنین یک شناسه از طرف بانک به فروشگاه مجازی اعطا می‌شود که متضمن پرداخت مشتریان اینترنتی با سقف خرید نامحدود است. بنابراین تمامی بانک‌های عضو شبکه‌ی شتاب از صحت مبالغی که توسط کاربران به حساب فروشگاه‌های مجازی واریز می‌شود، پشتیبانی می‌‌کنند.

 

14_همکاری با اداره پست

طبق قوانین اداره پست، کلیه مرسولات پستی توسط آن شرکت بیمه شده و این امر تضمینی جهت ارسال بدون نقص مرسولات خریداری شده است، که در غیراین صورت کاربر می‌تواند از بیمه مربوط به اداره پست استفاده کند. هم‌چنین پس از خرید از فروشگاه اینترنتی رسا یک کد رهگیری به کاربر اعلام می‌شود که با درج آن در سایت رسمی اداره پست، می‌توان از وضعیت کالای ارسالی اطلاع حاصل کرد.